Торгове обладнання для магазинів спортивного спорядження

Інтернет-магазин Белліра продає у Львові торгове обладнання для спортивних магазинів за вигідною ціною. А саме:

Пристінні стелажі з різними навісними елементами під викладку різних товарів. Такі стелажі забезпечують одночасно викладку і демонстрацію продукції, а також суттєво економлять корисний простір торгового залу.
Речові кошика-накопичувачі, які можуть встановлюватися під стелажами для зберігання повного модельного ряду спортивного одягу.
Острівні стелажі (відповідні по стилістиці пристінного обладнання) і хромовані мобільні вішала (консолі, спіралі і т.п.) для викладки одягу.
Вертикальні стійки і станів накопичувачі для спортивних аксесуарів;
У центральній частині залу також можуть встановлюватися гірки з товарної викладкою;
У дальньому кінці залу зазвичай обладнується зона знижених у ціні товарів і речей минулих сезонів зі знижками (стелажі, стійки, кошики-накопичувачі).

Для демонстрації нових моделей і ексклюзивного одягу в центрі приміщення і в вітринах встановлюються манекени. Для футболок, поло, спортивних кофт і головних уборів використовуються торси і голови. Окремі функціональні зони для презентації одягу необхідно підсвітити, щоб акцентувати на ній увагу покупців.

Крім того, розміщення устаткування залежить від асортименту та зонування приміщень (чоловіча / жіноча, фірмова / базова одяг). Можливо також поділ на зони з видів спорту.

Переваги торгових обладнання від Белліра
Наше обладнання для спортивних магазинів, представлене в Україні, має наступні переваги:

сучасні, зносостійкі і екологічні матеріали;
оригінальні і функціональні конструкції з різними габаритами і дизайном;
висока місткість і вантажопідйомність;
широкі презентаційні можливості;
вибір декоративних і колірних варіантів;
швидка установка і адаптація до будь-якого інтер'єру.
Продаж обладнання доступна в каталозі нашого інтернет-магазину, а доставка виконується в мінімальні терміни.

Фахівці Белліра допоможуть вам швидко підібрати необхідний обсяг обладнання і складуть схематичний план його розміщення. При підборі обладнання, ми враховуємо:

площа / планування / зонування приміщень;
форму обслуговування;
кількість і призначення функціональних зон (презентація, масова одяг, ексклюзивні брендові моделі, знижена в ціні одяг, аксесуари, примірка і т.д.);
брендовий концепцію (монобренд / мультибренд);
стилістику і колірну гамму інтер'єру;
психологічний «портрет» цільової аудиторії магазину
індивідуальні вимоги і фінансові можливості замовника.
Отправить сообщение