Економпанелі безумовно є найбільш часто використаними в торгових точках різного формату. З їх допомогою можна просто, швидко і оптимально облаштувати торгові приміщення. Економпанелі можуть використовуватися як в якості пристінних вітрин, так і для
острівних конструкцій в центрі торгового залу.
Великий вибір навісного обладнання дозволяє презентувати товари з будь-якої тематичної групи. Це
гачки, кронштейни та дуги для плечиків, тримачі капелюхів і м'ячів,
кошики і скриньки, полиці з ДСП, МДФ, скла, акрилу. Це дозволяє використовувати економпанелі в торгових точках будь-яких напрямків, будь то магазин одягу та взуття, спорттоварів, музичних інструментів, сувенірів та інших.
Монтаж економпанелі простий і швидкий. Облаштувати і відкрити магазин можна в дуже короткі строки. Це і є однією з причин вибору саме економпанелі власниками торгових точок, адже для них час-гроші в прямому сенсі цих слів. Ще однією перевагою є легкий демонтаж, і при необхідності монтаж в новому торговому приміщенні. Власники магазинів, особливо якщо магазинів кілька, моніторять продажу, ефективність торгових місць, і при необхідності часто їх змінюють. Тому мобільність торгового обладнання важлива.
Економпанель це лист МДФ товщиною 18 мм, з одно- або двосторонньої ламінацією, з т-образними пазами. Пази використовуються для розміщення
навісних елементів. Для збільшення допустимого навантаження на паз, захисту панелі від механічних пошкоджень, а також поліпшення зовнішнього вигляду використовують пластикові та
алюмінієві вставки. Пластикові вставки використовують для легких товарів: біжутерія, білизна, аксесуари. Алюмінієві вставки дозволяють збільшити навантаження на паз до 40 кг.
Економпанелі можуть бути різних кольорів і текстур. Асортимент ламінованих плит МДФ на ринку є біднішим ніж ДСП, але достатній, щоб задовольнити потреби замовника. Розміри панелі і кількість пазів також може бути різним виходячи з колірних і геометричних параметрів торгової точки та розміру товару.