Купівельні кошики і візки

Купівельні кошики і візки
Купівельні кошики і візки - необхідний атрибут магазина самообслуговування. Це перше, що покупець бере в руки, зайшовши в магазин і останнє, з чим він розлучається, зробивши покупки.

На кожні 100 м² торгової площі купуються 10-15 купівельних візків.

Для розрахунку кількості візків і обсягу кошика необхідно враховувати: формат магазину; площа торгового залу; на якого покупця він орієнтований; асортимент; середній чек; прохідність; індивідуальні особливості приміщення (наприклад, 2 входи-виходи); вихідні та святкові дні (тоді покупців значно більше); місце розташування магазину (наприклад, в гіпермаркетах, розташованих біля дороги, переважно використовувати візки великого обсягу).

Магазини економ-класу і «біля будинку» набувають багато кошиків і кілька візків, в співвідношенні, приблизно, 5: 1. Середній чек тут 200-300 гривень, товар на цю суму цілком вміщається в кошик об'ємом 18-30 л. А невеликі торгові площі (300-600 кв. М) змушують економити на ширині проходів, тому великій кількості купівельних візків тут просто не роз'їхатися.

У зворотній пропорції закуповують кошики і візки гіпермаркети. Середній чек в таких магазинах більше (близько 600 гривень), асортимент значно ширше, і торговельні площі вимірюються тисячами кв. м. Покупцеві вже важко вмістити обраний товар в кошик, тому в гіпермаркетах превалюють візки. На даний момент також з'явилося універсальне рішення для покупців з невеликими покупками - це купівельні пластикові кошики на колесах. Вони можуть бути різного об'єму і стилю, тому підходять для формату будь-якого магазину - від продуктового бутика до гіпермаркету. А магазини «кеш-енд-керрі» взагалі вибирають тільки візки, вони тут не тільки купівельні великих обсягів, але і вантажні.

Обсяг кошика візки вибирають в середньому на 30 л більше очікуваного обсягу покупки. По-перше, за рахунок цього товар рівномірніше розподіляється по всій кошику, по-друге, у покупця створюється враження, що він купив ще недостатньо багато, і він продовжить робити покупки. Оптимальними розмірами для супермаркету розміром від 850 кв. м є візки з кошиком 120-130 л. Але, з огляду на, що і в такий магазин прийдуть не тільки за великими покупками, а й за буханцем хліба і пакетом молока, потрібно передбачити кошика.

Купівельні візки виробляють оцинкованими, хромованими, пофарбованими в один або кілька кольорів, також вони можуть бути з пластифікованим покриттям. Найбільш популярне покриття - оцинковка з захисним шаром спеціального лаку.

Візки відрізняються дизайном, обсягом (від 22 до 260 л), причому літраж кошика візки зазвичай відповідає її вантажопідйомності в кілограмах, і набором деяких «дрібниць» для зручності покупця. У купівельної візки може бути дитяче сидіння (яке в складеному стані практично не займає місця в кошику), нижня полиця-платформа для великогабаритних покупок, тримач для пляшок, роздільники товару в кошику, корзинка для дрібниць, гачки і вішала для одягу.

Часто можна зустріти паркувальні зони, які призначені для розміщення візків під навісом або біля входу в магазин. Вони дозволяють звільнити торгову площу для її подальшого ефективного використання і продовжити термін служби візків. Паркбокси можуть бути різними за формою, розмірами, кольоровій гамі, наявності аксесуарів.
Отправить сообщение