Крос-мерчендайзинг і дисплеї

Установка невеликих дисплеїв для дрібних товарів в зоні каси або поруч з супутніми товарами - ефективний метод підвищення рівня продажів. Товари, що поміщаються в такі дисплеї, зазвичай представляють собою імпульсну покупку, як правило, це товар, який споживач бере під час очікування своєї черги до каси, або як супутній до своєї основної покупки.

Ідеальна варіант для установки в аптеках, магазинах парфумерії та косметики і супермаркетах.

Дані дисплеї також можуть бути використані в різних організаціях, готелях і салонах краси, як ємність для частування чекають своєї черги клієнтів. Такі прийоми, хоч і побічно, але впливають на рівень доброзичливого ставлення клієнтів.

Дисплей виконані з міцного прозорого пластика, мають отвір для вільного доступу до товарів, можуть бути встановлені на будь-яку плоску поверхню.
Отправить сообщение