Тримачі інформації

Тримачі інформації - грамотна презентація інформації
Інформування покупця - одна з основних задач маркетолога. Зацікавити відвідувача магазину, привернути його увагу певною групою товарів, мотивувати його на покупку і залишити гарне враження оформленням торгового залу, викладкою і надання відомостей про товар, його якості, переваги і ціною - це те, що необхідно і реально зробити за допомогою POS-матеріалів , розміщених в торговому залі.

Функції POS-матеріалів
Вся інформація, представлена ​​на рекламних банерах, плакатах, інформаційних табличках і цінниках, виконує три основні функції.

Вона інформує покупця про категорії товару, його складі, ціною, про місце розміщення потрібного вироби і можливих спеціальних пропозиціях. Наприклад, підставки під буклети вдало презентують друковану продукцію з подібним змістом.

Вона привертає до конкретного товару. Наприклад, яскравий плакат із зображенням нової колекції або новинки в асортименті зверне на себе увагу покупців і мотивує їх на ознайомлення з цим товаром і можливе його придбання. Так, за допомогою кишень підвісних, в які вкладені рекламоносії з зображенням товарів, залучають повз проходять потенційних покупців, які здалеку можуть побачити рекламу і, змінивши свої плани, зайти в магазин.

Вона орієнтує, прокладає маршрути, допомагає покупцеві діяти цілеспрямовано і швидко знайти той товар, який йому потрібен.

Тримачі інформації
У будь-якому випадку вищеописана інформація поміщається в рамки або кишені, які кріпляться до різних поверхонь за допомогою власників різних видів. Тримачі цінників представляють собою різні конструкції, будь-яку з яких ви можете замовити в нашому інтернет-магазині. Підставка під цінники з акрилу дозволяє виділити цінник, збільшити швидкість сприйняття інформації і прийняття рішення на підставі ціни.

Кишені для цінників створюють сприятливі умови для збереження паперових або картонних цінників в хорошому стані довгий час. Тримачі інформації використовуються не тільки в магазинах, але і в ресторанах або кафе. У подібних закладах необхідно використовувати горизонтальні, вертикальні, що крутяться, перекидні тейбл-тент і підставки під меню. У тейбл-тенти вставляють Флер, купони та інші форми рекламних звернень. Тримачі можуть закріплюватися на різних замках, в тому числі бути самоклеящимися.

Телефонуйте нам, щоб дізнатися більше про асортимент власників інформації.
Отправить сообщение